درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با 30 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : pkdcured.org

با بزرگ شدن کیست در حال رشد بر روی کلیه، عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار خواهد شد. بنابراین بیماری کلیه پلی کیستیک در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع برای نارسایی مزمن کلیه در کلینیک امروزه. ما در اینجا تلاش ما برای کمک به هر بیماری کلیه بیمار به دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری از پلی کیستیک. پس چه درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با 30٪ عملکرد کلیه است؟

30 درصد عملکرد کلیه می گوید وضعیت در حال حاضر توسعه یافته اواخر مرحله از مرحله CKD 3. این وضعیت این است که بد نیست، آن را هنوز هم می توان با درمان مناسب معکوس شود.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

در بسیاری از کشورها، درمان رایج برای بیماری کلیه پلی کیستیک اشاره به داروهای غربی استفاده می شود که برای از بین بردن این علائم از بیماری کلیه پلی کیستیک، مانند فشار خون بالا، خون در ادرار، کم خونی، سطح کراتینین بالا، درد پشت، بی اشتهایی و به همین ترتیب. با این حال، در چین، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با هدف کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه. تنها با این، نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، و بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک یک زندگی عادی به عنوان دیگران انجام دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است، بنابراین بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دروغ در رختخواب به درمان است. به منظور مطمئن شوید که مواد فعال به طور مستقیم به کلیه پس از نفوذ به پوست گرفتن، دستگاه اسمز استفاده خواهد شد. داروهای گیاهی چینی انتخاب خواهد توابع خاص داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به بازی:

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک؟

بانک مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند توابع مانند افزایش نفوذپذیری دیواره کیست بازی، کاهش توانایی سلول های پوشش از ترشح مایع کیست، گسترش عروق خونی بر روی دیوار کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، پس از آن کیست مایع خواهد شد جذب و در نهایت از بدن در ادرار حذف خواهند شد.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه 30٪؟

ما با خواهد داروهای گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون را انتخاب کنید، ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه .





:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: